Isnin, 3 Ogos 2009

Liburan di hujung minggu



Ahad,hari liburan buat setiap keluarga.Kami ke mana plak?Cuaca tak berapa elok kat Taiping.Pagi tu hujan turun,tapi tak berapa lebat.Hubby aku ajak p Ipoh.Tengok Suarasa tv9.Ikutkan hati aku malas dah nak p tapi anak-anak dah beriya-iya nak pegi.So siap-siap jalan....

Najla dengan signboard karton favorite dia 'Upin & Ipin'.Alyaa dah takut nak dekat dengan booth tu.Pe tidaknya takut dengan maskot Upin&Ipin.Memang Alyaa tu penakut.Pe jugak maskot yang beso-beso mesti dia takut,nangis dahhhh....
Banyak buah-buah tempatan yang dijual kat situ.Tak beli pun,tengok je....
Senyum je cek mek sorang ni bila dah dapat pe yang dihajati....Selagi tak beli dok bising je sepanjang jalan.Nakkan London Chocorole.....
Kat Booth Celcom....Rileks jap....Ujan dah turun balik.....
Rileks gak,tapi kat khemah yang disediakan untuk berehat gamaknya......

Nilah foto yang sempat disnap.....

Tiada ulasan:

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com