Isnin, 31 Ogos 2009

Minyak Oh minyak......

Maka bermula (1 sept 09) dan seterusnya....kita semua yang ada kenderaan..motor,kereta dll yang pakai minyak petrol.....kena lah menggunakan minyak jenis RON 95.yang kini berharga RM 1.80 aje bagi seliter.....sebelum ini cuma RM 1.75...Kadang2 naik...Kadang turun......Apakah itu...........?Bagi golongan yang ada duit terlebih boleh jugak guna RON 97 yang berharga RM 2.05 seliter.....bak kata pepatah"Tepuk dada tanya selera".....Ingat lagi ...tahun lepas pakat ramai2 serbu PEJABAT POS....untuk ambik duit Bonus......hihihi...Deeja pun join sekali,syok to...dapat Money.

4 ulasan:

ijayuji berkata...

salam kak deeja!! uisshhh!! itu minyak apa tu kak?? leh laju ke ketanyer kalau pakai minyak tu? hihihi.. sume2 naik kan.. hummm...

deeja berkata...

deeja>ika
salam ika...tu lah skrang ni smo naik...nak tak nak kena bl gak...takkan nk nek keta lembu plak...hahahaha

[I][T][A] berkata...

Hi... salam kenal kembali.. isu minyak ni dari dulu sampai skrang ada jer prolemkan... susah betul...

deeja berkata...

deeja>ita
hai ita...entahlah...tak dapek den nak nolong....

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com