Khamis, 27 Ogos 2009

Roti Bersosej.....Juadah utk Ank..


Roti bersosej ni aku sediakan khas buat anak-anak manja aku...tapi orang yang tua pun minat ni...Aku buat ni versi tak taruh serbuk roti.Cuma salut ngan telur je....Selalu bila aku goreng roti bersalut telur sahaja,depa taknak makan,tapi bila dah taruh sosej,abis plak.Siap sruh wat lagi...Senang je wat nyer...Roti sandwich di potong tepi,pastu gelekkan bagi nipis skit.pastu letak sosej dan gulung.Kemudian celup dengan telur yg dah dipukul+grm.Kalau nak sedap g,salut plak ngan serbuk roti....then...goreng....siap...

2 ulasan:

jamri berkata...

Macam sedap ni, nak cuba jugak. Feberet Batrisya, sosej ni.

deeja berkata...

deeja>jamri
memang sedap....budak2 mesti laju je makan...

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com